Нийт хандсан иргэдийн 50 хувь нь гомдол, 3.9 хувь нь санал, 7.1 хувь нь хүсэлт, 38.8 хувь нь талархал илэрхийлж хандсан. Иргэдээс Улсын гуравдугаар төв эмнэлэгт 20 буюу хамгийн их талархал ирсэн бол дараа нь ХСҮТ, ЭХЭМҮТ-д талархлаа илэрхийлсэн байна. Өмнөх сартай харьцуулбал эрүүл мэндийн салбартай холбоотойгоор хандсан иргэдийн тоо 30.4 хувь буурсан үзүүлэлттэй гарсан.
Шийдвэрлэсэн өргөдөл, гомдлыг эрүүл мэндийн байгууллагаар харвал:
- Эрүүл мэндийн яам-23.4%
- Халдварт өвчин судлалын үндэсний төв-19.5%
- Эх хүүхдийн эрүүл мэндийн үндэсний төв-18.2%
- Улсын нэгдүгээр төв эмнэлэг-10.4%
- Гэмтэл согог судлалын үндэсний төв-6.5%
- “Өргөө амаржих газар” төрөлжсөн мэргэшлийн эмнэлэг-5.2%
- Улсын гуравдугаар төв эмнэлэг-5.2%
- Эрүүл мэндийн хөгжлийн төв-3.9%
- Амгалан амаржих газар ТМЭ-2.5%
- Улсын хоёрдугаар төв эмнэлэг-2.5%
- Хавдар судлалын үндэсний төв-1.2%
- Хүүхдийн төв сувилал-1.3%
- Эмнэлгийн тусламж үйлчилгээний чанар, хүртээмжтэй холбоотой-35.0%
- Эмнэлгийн хүлээгдэл, эмнэлэгт үзлэгийн цаг захиалах-14.2%
- Эмч, эмнэлгийн ажилтны харилцаа, хандлагатай холбоотой-12.9%
- Санхүү, эрүүл мэндийн даатгал, хөрөнгө оруулалттай холбоотой-11.6%
- Эм, эмнэлгийн хэрэгслийн тасалдал, чанартай холбоотой-9.0%
- Бусад-7.7%
- Эрүүл мэндийн байгууллагын авто зогсоолтой холбоотой-7.7%
- Урьдчилан сэргийлэх, эрт илрүүлэгтэй холбоотой-1.2%